Izkoristite veliko zimsko akcijo: -7% popust na vse modele EXCLUSIVE in SELECT.

Bojan Lavrič

Vodja marketinga

Uspešen poslovni moški, Bojan Lavrič, vodja marketinga v podjetju Inotherm

Kontakt

O avtorju

Vodja. Strokovnjak. Učitelj. 

Eden najboljših poznavalcev Inothermove ponudbe in sveta vhodnih vrat nasploh. Slednjemu je namreč zvest vse od zdaj že davnega leta 2007, ko se je pridružil naši ekipi. V več kot poldrugem desetletju je prehodil pot od komercialista do področnega vodje in vodje marketinškega oddelka. Bogato tehnično in prodajno znanje, ki ju je izmojstril skozi leta dela na terenu ter sodelovanja s proizvodnjo, neprestano deli v obliki izobraževanj – tako z novimi rodovi Inothermovih sodelavcev kot tudi s preko 1000 partnerji po vsej Evropi.

Svojo zakladnico informacij s pomočjo našega bloga odpira tudi vsem, ki si želijo pobližje spoznati Inotherm ali poglobiti svoje znanje o vhodnih vratih in varčni gradnji.

Bojan v dejstvih in številkah

  • Prodajne veščine je izbrusil kot komercialist, zadolžen tako za prodajo končnim kupcem kot tudi veleprodajo. Zadolžen je bil tudi za načrtovanje vgradnje in reševanje reklamacij.
  • Izkušnje iz prve roke je pridobil na terenu, kjer je poleg svetovanja opravljal tudi preverjanje kakovosti vgradnje. Vseskozi je tesno sodeloval z zunanjimi izvajalci montaž.
  • Kar 10 let je deloval kot področni vodja za slovenski in hrvaški trg, pri čemer je bdel nad prodajo, oglaševanjem in organizacijo sejmov. Obenem je širil Inothermovo partnersko mrežo v teh državah in vzdrževal dobre poslovne odnose.
  • Za področje marketinga skrbi od leta 2012, leta 2019 pa je postal vodja Inothermovega marketinškega oddelka. Pod njegovo taktirko se je Inotherm podal v uspešno digitalno preobrazbo. V okviru slednje je vodil prenovo Inothermovega spletnega mesta in zasnovo partnerskega portala.
  • Leta 2022 je do cilja pripeljal še prenovo konfiguratorja vhodnih vrat, trenutno pa snuje Inothermovo prvo spletno trgovino.
  • Odgovoren je za Inothermovo celotno marketinško komunikacijo, od priprave vsebin za spletišče in kataloge do oglaševanja in organizacije sejmov ter promocijskih dogodkov – tako doma kot na tujem (Nemčija, Avstrija, Italija).
  • Kot eden naših vodilnih strokovnjakov tesno sodeluje z razvojnim oddelkom pri pripravi in uvajanju novih proizvodov na trg.
  • Partnerje izobražuje na področju komponent vrat ter njihove pravilne vgradnje in nastavitve.

Bojan osebno

Bojan, kaj te najbolj navdušuje na znamki Inotherm, zakaj verjameš vanjo?

“Nedvomno kakovost in tehnološka dovršenost. Inotherm ni le največji proizvajalec aluminijastih vhodnih vrat v Evropi, temveč s svojimi inovacijami usmerja razvoj celotne industrije. Številni mednarodni certifikati na področju varnosti in izolativnosti ter na tisoče zadovoljnih kupcev širom Evrope dokazujejo, da naša vrata izpolnjujejo najvišje kakovostne standarde. Tu velja izpostaviti, da pri Inothermu za razliko od številnih konkurentov celotno proizvodnjo ohranjamo na domačih tleh, v modernih proizvodnih obratih, s čimer lažje in učinkoviteje nadziramo kakovost.”

S katerimi aktivnostmi predstavljaš Inotherm?

“V zadnjih petih letih smo ogromno vložili v digitalizacijo. Kupcem se trudimo vrata približati s pomočjo modernega spletišča in spletnega konfiguratorja, za katerega si upam trditi, da je eden najbolj dovršenih v segmentu. Prav tako ogromno vlagamo v digitalno oglaševanje in aktivnosti na družbenih omrežjih, ki jih ne uporabljamo le za promocijo, temveč tudi za širjenje znanja. Bistveno pa je še vedno delo na terenu. Z Inothermom sem prisoten na vseh ključnih evropskih sejmih s področij gradbeništva, urejanja doma in stabvnega pohištva. Za končne kupce v svojem novem salonu v Prigorici organiziramo tudi dneve odprtih vrat in druge družabne dogodke, na katerih se lahko pobližje spoznajo z našimi izdelki.
Obenem z ekipo prirejamo tudi hišne sejme, na katerih bodočim in potencialnim partnerjem predstavimo naš asortiman ter sveže novosti. Na teh dogodkih vodim tudi prodajna in tehnična šolanja.”

Od kod črpaš svoje bogato znanje o vhodnih vratih?

“V podjetju predstavljam nekakšen most med razvojnim in prodajnim oddelkom, saj bdim nad uvajanjem novosti in skrbim za izobraževanje naših številnih partnerjev. V ta namen tesno sodelujem z razvojno ekipo, saj moram najprej sam odlično poznati lastnosti in delovanje vrat. Udeležujem se tudi izobraževanj, denimo s področja vgradnje vrat in varčne gradnje. Ob vsem tem redno obiskujem glavne gradbene sejme, da sem na tekočem s trendi in inovacijami na tem področju.”

Kje vidiš prihodnost vhodnih vrat?

“Predvsem v digitalizaciji vhoda. Vhodna vrata bodo vedno pametnejša in integrirana v sistem pametnega doma. Tudi pri Inothermu razmišljamo v tej smeri; ledino orjemo z inteligentnim sistemom odklepanja Inosmart, enim redkih tovrstnih sistemov, ki združuje kar tri načine odklepanja brez ključa ter upravljanje s pomočjo mobilne aplikacije.

Obenem bo prihodnost pripadla vhodu kot celoti. S tem mislim na vrata, ki so povezana z drugimi bistvenimi elementi vhoda. Denimo z integriranim nadstreškom, pritrjenim neposredno na okvir. Tako se zmanjša obseg gradbenih del, kupec pa dobi estetsko zaokroženo rešitev in še prihrani.”

Kaj bi svetoval nekomu, ki prvič kupuje vhodna vrata?

“Predvsem, da razmišlja dolgoročno in izbere kakovosten izdelek. Dokazano je, da so vhodna vrata ključen element termičnega ovoja hiše – skozi slabo izolirana vrata in okna se lahko izgubi več toplote kot skozi neizolirano fasado. Pomembno je izbrati vrata, ki so dobro zvočno in toplotno izolirana in že serijsko nudijo visoko protivlomno zaščito.”

Pretekle izkušnje

Kariero je pričel kot finančni analitik v podjetju Hram Holding, kjer je bil zadolžen za poglobljene finančne analize in razvoj modelov za izračun stroškov. Tik pred prihodom na Inotherm je deloval kot vodja financ in računovodstva na podjetju Kovina in bil udeležen pri uspešnem prehodu slednjega pod okrilje multinacionalke HERZ GmbH.
Tudi pri delu na Inothermu svoje tehnično in prodajno znanje uspešno nadgrajuje s spremljanjem finančnih trgov ter gospodarske situacije. 

Izobrazba

Diplomirani organizator – menedžer

Certifikati

  • Finančno modeliranje poslovanja podjetij
  • Delavnica Kako napraviti načrt trženja
  • Seminar Učinkovito upravljanje upravljanja kapitala
  • Priprava strateškega načrta v podjetju,
  • Delavnica Kako ravnati s strateško pomembnimi kupci,
  • Strokovna delavnica izvedbe varčne vgradnje in smernice RAL montaže
  • Certifikat za izvajanje varčne vgradnje podjetja TKK d.o.o. Srpenica
  • Delavnica Komercialist: obraz podjetja

Izdelek dodan med priljubljene